: DE_INFERNO taktikk |
DE_INFERNO taktikk
Letschow 2008.06.14. 00:36
Egypr alap gondolat a plyrl:
Meglehetõsen knnyen bevdhetõ plya, a megfelelõ stratgival s a megfelelõen kpzett emberekkel ;) (br lehet hogy ez minden plyara igaz) A tamadsok nagyrszet rdemes lassan, megfontoltan vgrehajtani, hogy az ellenfl ne tudja pontosan hogy mi is a szndkunk. Ezrt is rdemes sokszor megfordtani a tmadas menett.
CT oldal
Alap fellls: 2-2-1
2 ember megy B-hez, ha nem jn rass, egyikk visszajn kzpre
2 ember megy A-hoz (vagy mindketten az j t alatti homokba, vagy egyikuk a lerakba benn, akr mindkettõ lerakba)
1 ember kzpen marad
Ennek a vdekezsnek a funkcija, hogy B rasst azonnal meg kell tudnia fogni, hiszen kt ember van B-nel, es amint rasst szimatolnak, 2 jon nekik segteni a CT kezdõrõl, es 1 szp lassan az ellenfl htba is tud kerlni. A-ra val tmadst megerõstett kzpsõ vdelemmel gy fogja meg, hogy a 2 A leraks ember figyeli az jutat es a bal oldali bejratot, amg a megerõstett kzpsõ vdelem (2 ember) megfogja a jobb oldali bejratot. gy a kettõnek, akik A-t vdik, csak egy irnyba kell hogy koncentrljanak, a htuk vgig fedezve van.
Megerõstett A vdelem:
CT szempontbl, ha minden jl megy, teht lelõjuk az ellent, akkor elg lineris plya az inferno. Mert ez a fajta vedekezs, ha jl van kivitelezve nagyon nehezen ttrhetõ.
Sprkrk: ltalban kt fajta sprkr tpus ltezik
1 rass
2 kemp
El kell dnteni melyik a kivitelezhetõbb az adott pillanatban. Infernora rass sprkrben mindenki vesz egy grntot es lerohanjuk a T rmpt rjuk vagva minden grntunkat. Az ilyen sprkrk akkor szoktak bejnni, ha az ellenfl mar megrszeglt a sikereitõl, s folyamatos rass tmadsokat csinl. Ilyenkor knnyen rfuthatnak a grntokra, es bekaphatnak egypr usp fejest.
A kemp sprkrben mindenki addig bjjon, amg szinte csak kt lps tvolsg van kzte s az ellenfl kztt. rdemes egy egy defuset venni ilyenkor. Sokszor ugy csinltuk, hogy 4en egytt bjtak egy meg a masik leraknal rkdtt, nha mutatta is magt, hogy onnan elterelje az ellenffelet.
Specialis: egy specko dolgot hasznltunk infernon nha, hogy legelsõ korben CT-knt elõre rohantunk, es grntot vgtunk a terror rmpra. Eleg maradando lmnyt hagyott nhny klnban. ;) vatosan kell ezzel bnni, miutn eldobltuk a grntokat s nem jtt be a dolog, gyorsan mindenkinek vissza kell a helyre rendezõdni.
Msik specilis dolog a mouz grnt: Egyik CT az ablakbl msik kzprõl dob HE grntot pattintva egyszerre, ugy hogy az pont az ablak alatti ldnl robban. Elso krben hallos lehet, tbbi krben pedig nagyon kellemetlen tud lenni, amikor az ablakban lvõ elõretolt ember meghallja hogy valaki van alatta, parancsot ad a granatdobsra, es a terrorok meg nem ertik, hogy miert van 50-60 hpval kevesebbjk, amikor meg ellenfelet sem lttak...
T oldal
ltalban listaknt fel szoktuk sorolni, hogy milyen taktikak jhetnek szba, ha minden jl megy, aztn azt, hogy azok a taktikk hogyan mdosthatk tkzben, majd vgl a sprkr taktikkat szoktuk tbeszlni. Elsõ s legfontosabb mindig az elsõ kr. Erre mindig 3-4 (ebben az esetben 2 ;) taktikt dolgoztunk ki j alaposan, hiszen a kvetkezõ 2 kr is az elsõ kr sikern mlik.
Elsõ krk:
1. 2-3 B
- 2 balra megy lassan halkan
- 3 az abalak alatt fut fel, aztn t kzpre, onnan balra fordul CT kezdõre, ahol a kozepsõ embert kiszedik 3an, 1ikk a CTkezdõn marad fedezni, 2 rohan tovabb B-re, amikor is a msik kettõ aki eddig B elõtt vrakozott szintn betmad Bre, tehat 2 oldalrl tmadunk 4en 2re maximum.
2. B glock - 5en B-re rassoluk glock+pncllal. Ha az ember megtanulja kb hasznlni a glockot, onnantol 5 glock pnclos terrort nagyon nehez meglltani elsõ krben.
3. alap 2-2-1 A - Mintahogy lentebb le van rva, csak pisztolyokkal
Alap taktikk:
2-2-1 A
- 1 fedez balrl B felõl, meg nz nha kzpre is
- 2 az abalak alatt megy egyenesen (egyiket taln felrakjk az ablakba)
- 2 az jfolyosba nyomul elõre egtt
(lehetne rszletezni, hogy melyik sarkon hogyan fedezik a prok egymst, de ezt gyis mindenkinek meg kell szokni a parjval...) Az elmlet az, hogy ketten kzpen flashelnek, ketten a folyosbol flashelnek kis ksessel, es egyszerre mennek be A lerakra a jobboldali (T oldalrl nzve) ton. Itt mr csak annyi van htra, hogy az ellenfelet le kell lõni :) A fedezõ ember vagy felzrkzik s segti a tmadst ha gy ltja jnak, vagy kzepet fedezi egy ideig, de vgl neki kell majd a B felli utat biztostani hogy senki ne jjjn a htunkba. Ez egy lass alap tmadas, amit flton a flashek eldobsa utn (taln mg fstt is rdemes dobni ilyenkor, hogy ott tartsa az ellent) meg lehet forditani: Ilyenkor a fedezo ember szp lassan B hosszn elõre megy s ha tisztnak tallja a terepet (mert a sok flashre / fstre valsznûleg mr a vdelem trendezõdtt A-ra), szl, s 1 terelõ ember kivtelvel mindenki trohan B-hez s bemennek a lerakba, amit max egy ember õriz ilyenkor. A terelõ ember vlaszthat, hogy vonul a tbbiekkel fedezve a htukat, vagy bekerli az ellenfelet htbalõve mindenkit.
Ablakba raks:
 |
Bombaleraks A-ra:
 |
3-2 B
- 3 B fel megy lassan vatosan
- 2 jfolyosban grntokkal hangosan magra vonja a figyelmet, hogy A-ra rendezõdjn mindenki, gy aztn a B-re tmad csapat ismt 1v3-ban tmadja a B lerakt. Ez alapbol eltrelõ taktika, nem igazn lehet megfordtani t kzben, hacsak le nem lõnek mindenkit A-nl terels kzben ;)
B rass (flashgrntok minden mennyisgben be a lerakba s ami a legfontosabb, jobbra ki a CT kezdõ fele, hogy az tjvõ CTk ne lssanak semmit. Akr fstt is lehet odavgni es akkor csak a lerakt vedõ 2 emberrel kell trõdni)
Spr krk:
Desert rass kzpen (sprkrben, ha az ellenfelet meg akarjuk lepni) kzpen felfutunk s vagy jobra, vagy balra egytt berassolunk
Kishz kemp glockal, akr fel lehet rakni a T starton lvõ kis prknyra aztn elfutni onnan ;)
|