hostname “szerver neve” // Szerver nevének a meghatározása
sv_contact “admin címe” // Add meg az email címet vagy url-t, ahol elérhető a szerver adminja
sv_region “Hungary” // Régiómeghatározás ahol működik a szerver
sv_password “jelszó” // A szerverre való belépéshez szükséges jelszó (ha üresen hagyod akkor nem lesz jelszó)
rcon_password “jelszó” // Az rconhoz szükséges jelszót határozza meg, mellyel adminként tevékenykedhetsz a szerveren
mp_timelimit 20 // Egy mapon eltöltött idő (percben)
mp_friendlyfire 1 // Firendly Fire be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_limitteams 2 // Megahtározza, hogy egy csapat hány fővel lehet több, mint a másik
mp_flashlight 1 // Flash általi vakulás engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_buytime 0.5 // Vásárlásra időtartama
mp_roundtime 3 // Egy kör időtartama (percben)
mp_tkpunish 0 // TK (teamkill) büntetés be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, TK-zó következő kör elején meghal; 0=kikapcsolva, nincs büntetés)
mp_c4timer 45 // Bomba élesítése és felrobbanása között eltelt idő (másodpercekben)
mp_freezetime 6 // Kör eleji idő, mely alat csak vásárolni lehet, mozogni nem (másodpercekben)
mp_logdetail 1 // Üzenetek logolásának be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_decals 30 // Maximálisan megjeleníthető logók és vér/fegyver nyomok
mp_startmoney 800 // Kezdő összeg
mp_maxrounds 0 // Maximálisan lejátszható kör adott mapon az mp_timelimit által meghatározott időn belül
mp_winlimit 0 // Maximálisan megnyerhető kör adott mapon az mp_timelimit által meghatározott időn belül
mp_footsteps 1 // Lépéshangok be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_autoteambalance 1 // Automatikus csapat erőkiegyenlítés (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_pausable 0 // Kliensek jogának szabályozása a játék szüneteltetésére (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_maxspeed 320 // Kliensek maximális mozgási sebessége
sv_timeout 240 // Az idő, ami után bontja a szerver a játékossal a kapcsolatot (ha nem csinál semmit, kifagy, stb.)
sv_cheats 0 // Csalások be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_airaccelerate 10 // Levegőben mozgás sebessége
sv_lan 0 // Szerver típusának meghatározása (1=LAN szerver, 0=Internetes szerver)
sv_allowdownload 1 // Szerverre feltöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_allowupload 1 // Szerverről letöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_alltalk 0 // Játék közbeni kommunikáció szabályozása (1=mindenki hall mindenkit, 0=csak az elő csapattársak hallják egymást)
sv_gravity 800 // Gravitáció mértéke
sv_filterban 1 // Az IP cím alapján történo bannolást szabályozza (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
sv_voiceenable 1 // Hangkommunikáció be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_chattime 8 // A mapváltások között várakozási idő (másodpercekben)
mp_autokick 0 // A TK-t elkövető és a mozdulataln játékosokat automatikusan kirúgja (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
mp_hostagepenalty 0 // Meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a szerver a játékost
mp_forcechasecam 0 // Megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás)
mp_fadetoblack 0 // Megfigyelés be -és kikapcsolása (0= nincs hatással a játékra; 1=a játékos képernyoje az új körig elsötétül)
mp_playerid 0 // Célkereszt infók szabályozása (0=a játékosok minden infót látnak csapatszínekkel; 1=a játékosok látják saját társaik infóját és a túszokét színekkel; 2=nincsenek infók)
mp_allowspectators 1 // Játékon kívüli megfigyelők engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
decalfrequency 30 // Logók megjelenítésének szabályozása (másodpercekben)
//A szerver netkapcsolatát befolyásoló beállítások (nem megfelelő használat esetén nagy LAG-ot okozhatnak):
sv_maxrate 20000 // Megengedett legnagyobb sávszélesség a szerveren
sv_minrate 14000 // Megengedett legkisebb sávszélesség a szerveren
sv_maxupdaterate 101 // Meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertől percenként maximálisan
sv_minupdaterate 60 // Meghatározza, hogy hányszor kap információt a felhasználó a szervertől percenként maximálisan |