boomafejbehaver - Counter-Strike by Letschow
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 


Smoke

Archívum

 
 
Mondjad!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Counter-Strike hírek, képek, letöltések, moviek, hardwer, softwer és egyéb érdekességek! Nem csak CS!!!
Elérhetőségek

msn:
pkollarics@freemail.hu

e-mail:
madduck@chello.hu

 
statsme

Statsme

 

Bemutató

 

Áttekintés

Ha már találkoztál mindenféle színes szöveggel CS közben, ami különböző statisztikai elemeket tartalmazott vagy célzásokat egyes eseményekre, akkor több, mint valószínű, hogy a Statsme-t láttad működés közben.

A program lényege, hogy a Metamodon keresztül kommunikálva kapcsolatot teremt a játékkal és folyamatos statisztikát készít, melyet minden kör végén, játékos halála esetén vagy mapváltáskor ír ki a képernyőre.

Számos plugin teszi sokoldalúvá a Statsme-t, melyekkel már-már adminisztrálni is lehet egy-egy szervert, azonban fő tevékenysége mindenképpen a statisztikák közlése és a játék eseményeinek kommentálása.

Főbb funkciók

  • statisztika mindenféle fegyverről (lövések, találatok a test különböző részein, fejlövések, TK-k, stb.)
  • különböző események bejelentése (pl. bomba élesítés / hatástalanítása, fejlövés, stb.)
  • minden kör végén a legeredményesebb játékosok nevének és statisztikáinak kiírása
  • statisztikák megjelenítése chatüzenetként használható parancsokra (pl. /stats, /statsme)
  • támadók és áldozatok listája statisztikai elemekkel
  • legjobb játékosok toplistája (/top15)
  • csapattársak informálása adott játékos fegyveréről, energiájáról, felszereltségéről, stb.

Telepítés

Követelmények:

  • futó Steam-es játékszerver
  • 1.17-es Metamod

A Statsme jelenleg hivatalosan elérhető verziója 2.7.1. A 2.8.0-ás verzió elméletben elkészült és a neten különböző forrásokból el is érhető ennek néhány bétás verziója (ahogyan azt innen is letölthetitek). Erről a két verzióról annyit érdemes tudni, hogy a 2.7.1-es verzió néhol nem valami stabil (azonban ez kiküszöbölhető), a 2.8.0-ás verziók pedig jóval stabilabbak, de tartalmaznak pár zavaró hibát). Fontos tudni, hogy szerkezeti felépítésük megegyezik, így kezelésük is. Itt, mivel az újabb 2.8.0-ás béta verziójában javították az eddigi zavaró hibákat, a Statsme 2.8.0b15-ös bétás verzióját tárgyaljuk.

A Statsme letöltése után tedd a következőket:

Linux:

1. Tömörítsd ki a fájl tartalmát a cstrike/addons/statsme könyvtárba.

2. A Metamod könyvtárában (cstrike/addons/metamod) hozz létre egy plugins.ini nevű fájlt (ha még nincs). A plugins.ini-ben létre kell hoznod a következő sort:

linux addons/statsme/dlls/sm_cstrike_mm_i386.so

És kész.

Windows:

  1. Tömörítsd ki a fájl tartalmát a cstrike/addons/statsme könyvtárba.
  2. A Metamod könyvtárában (cstrike/addons/metamod) hozz létre egy plugins.ini nevű fájlt.

A plugins.ini-ben létre kell hoznod a következő sort:

win32 addons/statsme/dlls/sm_cstrike_mm.dll

Ezzel telepítetted a Statsme-t.

Fontos tudnivalók

Itt néhány fontosabb tudnivalóra hívnám fel a figyelmet, ami a Statsme konfigurálása során jól jöhet.

Ha szeretnénk egy-egy sort vagy szövegrészt a sorban letiltani, vagy megjegyzést hozzáfűzni a Statsme fájljaiban, akkor a sor elejére vagy a figyelmen kívül hagyandó szövegrész előtt egyszerűen két / jelet kell tennünk. Ezzel a Statsme figyelmen kívül hagyja adott sort vagy szövegrészt, így a jelzett területen lévő parancsok nem futnak le illetve megjegyzéseink nem okoznak gondot a fájlban. Többek közt a Statsme készítői is így fűznek számos megjegyzést a különböző beállításaikhoz.

Konfigurálás

A Statsme szerencsére nem igényel túl nagy konfigurálást, a legtöbb dolgot csak ki, vagy be kell kapcsolnunk. Ettől függetlenül ez is szabadon testre szabható.

Aliasok

Az sm_alias-al kezdődő sorok hosszú parancsokhoz rendelhetnek egy-egy rövid parancsot. Egyéni aliasok is hozzáadhatóak a Statsme konfigjához, azonban az eredeti aliasok törlése nem ajánlott.

Motd

Az sm_motd-vel kezdődő sorok minden egyes újonnan csatlakozott játékosnál megjelennek a konzolban. Ezek fontos infókat tartalmazhatnak a szerverről (map neve, ff állapota, stb.).

Statsme módok

Az sm_mode sorok egyes funkciókat kapcsolják ki és be, azonban ez a művelet játékon belül is elvégezhető.

Log, statisztika, bejelentések formátuma

A logok, statisztikák, bejelentések formátuma szabadon változtatható, felcserélhetünk benne dolgokat vagy törülhetünk néhány felesleges elemet, ez a művelet azonban nem ajánlott.

Statsme.cfg

A statsme.cfg-ben találhatjuk a Statsme főbb tulajdonságait szabályozó beállításokat. Ezeket vesszük itt sorban.

exec addons/statsme/motd.cfg - ez a sor a MOTD üzenetet kapcsolja ki és be; kikapcsoláshoz két / jel kerüljön a sor elejére

sm_addonlogformat 2 - a logolás formáját határozza meg; 1 = régi stílus ([STATSME] tag nélkül); 2 = új stílus ([STATSME] taggal együtt), mindkét stílus együtt (két sor: egy előtag nélkül, egy előtaggal)

sm_menupassword „r3wt” - a statsme menüjének eléréshez szükséges jelszót határozza meg, mindenképpen meg kell változtatni

sm_storebyauth 1 - AUTHID szerinti helyezések ki és bekapcsolása (botok vagy LAN szerver esetén tilos bekapcsolni); 0 = kikapcsolva; 1 = bekapcsolva

sm_rankupdate 2 - a statisztika frissítésének gyakorisága; 0 = szerver lekapcsolásakor; 1 = adott játékos kilépésekor; 2 = minden új kör kezdésekor

sm_resetrank 144 - a TOP 15-ös lista törlésének gyakorisága órákban; 0 = soha nem törli

sm_rankbots 1 - botok statisztikájának logolásának ki -és bekapcsolása; 0 = kikapcsolva; 1 = bekapcsolva

A következő sorok a különböző statisztikák logolási formáit és a Statsme menüjének felépítését tartalmazzák.

/ / sm_alias < alias > < command > < flags >

/ / flags: a - console command, b - say command, c - don't show said alias - ezután a rész után következő sorok a játékosok által használható aliasokat tartalmazzák, melyek chatüzenet formájában aktiválhatóak; a parancsok az sm_alias sor után következő ”” jelek között találhatóak, szabadon változtathatóak

/ / Load statsme scripts

/ / Don't comment these lines to disable scripts, use statsme_menu instead - az ezután következő sorok a Statsme scriptjeit indítják el, melyek ki és bekapcsolása játék közben végezhető (a sorokat ne jelöljük // jellel)

Motd.cfg

Az motd.cfg-ben található az a rész, amely a játékosok konzoljában jelenik meg és az alapvető infókat tartalmazza a szerverről. Ez a rész szabadon módosítható, az egyetlen követelmény minden sor elején az sm_motd használata és a sorok ”” jelekbe írása.

Ez a rész a fent leírtak szerint ki és bekacsolható.

Parancsok

Itt a Statsme által használt parancsokról olvashattok egy áttekintést. Amint látható a Statsme is testre szabható a Clanmodhoz hasonlóan, azonban némiképp bonyolultabb a kezelése és valójában nem is igazán arra termett, hogy átalakítsák.

sm_do

  • használata: sm_do <parancs>
  • az sm_do egy meghatározott kifejezést tölt meg változókkal, pl. értékek hozzáadása egy belső változóhoz

sm_reg (sm_register)

  • használata: sm_reg <esemény [flag az sm_mode-hoz] [sm_mode(sorszám)]> <parancsok> <flagek> [körülmények]
  • a használható flagek:

a - akkor fogadja az üzenetet, ha az mindenkinek szól (ekkor a receiver 0)

b - akkor fogadja az üzenetet, ha az egy megjelölt játékosnak szól (ekkor a receiver index_of_player)

c - csak egyszer fogadja az üzenetet (egyes üzenetek többször elküldésre kerülnek, mint pl. a rádióüzeneteket minden játékosnak külön kell kiküldeni, mert valaki hallja valaki nem hallja a hangokat)

d - ne használjon az üzenetben idézőjeleket, ez hasznos a könnyebb és gyorsabb üezent értelmezéshez (mielőtt használod figyelj, hogy az üzenet nem tartalmazhat szóközöket)

e - töltse meg a parancsot változókkal és indítsa az üzenet hozzácsatolása nélkül

f - a körülmények részben lévő értékeknek pontosan meg kell egyezniük az üzenet értékeivel

g - csak akkor fogadja a személyre szóló üzenetet, ha a játékos él

h - csak akkor fogadja a személyre szóló üzenetet, ha a játékos halott

Az sm_reg esemény-irányítókat regisztrál, ezek az esemény-irányítók különböző üzeneteket kapnak el és ennek megfelelően elindítják az oda tartozó kódot (mint pl. játékos halálakor egy üzenet jelzi ennek bekövetkeztét)

sm_task

  • használata: sm_task <idő másopercben <parancs> [flagek]
  • a használható flagek:

a - megtölti a változókat, feladat végrehajtása közben

b - folyamatos ismétlés

c - feladat frissítése új map betöltésekor

az sm_task egy meghatározott kódot indít el adott időben, pl. az autorr.cfg újraindítja a játékot 30 másodperccel a map betöltése után

sm_mode / sm_mode2 / sm_mode3

  • használata: sm_mode[sorszám] <set vagy remove> <bitek> [* vagy #userid vagy csapat]
  • a-tól z-ig minden betű használható bitekként
  • ha az sm_mode-ot az utolsó rész nélkül használják (* vagy #userid vagy csapat), akkor mindenkire érvényes lesz, nem csak egy meghatározott játékosra vagy csapatra
  • minden módot be kell állítani minden játékosnak, azonban ez megtehető a Statsme menüjéből

sm_win

  • használata: sm_win <* vagy #userid vagy team> <üzenet> [fejléc]
  • az sm_win üzenetet ír ki az összes játékos számára a motd ablakban

sm_alias

  • használata: sm_alias <alias> <parancs> <flagek>
  • használható flagek:

a - konzolparancs

b - chatüzenet parancs

c - ne írja ki a használt aliast

  • az sm_alias segítségével játékosok indíthatnak parancsokat, melyekre a Statsme reagál a meghatározott módon

sm_motd

  • használata: sm_motd ”<szöveg>”
  • az sm_motd a játékos csatlakozásakor megjelenő alapvető infókat tartalmazó sorokat jeleníti meg

sm_menu / sm_pmenu

  • használata: sm_menu <leírás> <parancs>
  • az sm_menu egy bejegyzést készít a Statsme globális menüjében, más néven az admin menüben
  • az sm_pmenu egy bejegyzést készít a Statsme privát menüjében, amelyet minden játékos elérhet
  • a parancs lehet bármelyik szerverparancs, pl. „map de_dust” vagy lehet egy Statsme parancs (pl. sm_mode, stb.)

Scriptek

Itt a Statsme alapvető scriptjeivel ismerkedünk meg, amelyek a programmal együtt érkeznek. Ezek a statsme/scripts könyvtárban találhatóak.

A scriptek ki -és bekapcsolására a játékban van lehetőségünk a Statsme menüjén keresztül. A menüt a statsme_menu <jelszó> konzolparanccsal varázsolhatjuk elő (ettől kezdve egyértelmű a ki -és bekapcsolás).

A scripteken ABC sorrendben haladunk végig.

avlist.cfg - Attackers & Victims list

Ez a rész a játékost megtámadók és a játékos áldozatainak listáját tartalmazza, amelyet a játékos halála után lát. A támadók és áldozatok nevén kívül megjelenik még, hogy mennyit sebeztek / sebződtek és, hogy ezt hány lövedék által.

bombc.cfg - Bomb Events

Ez a fájl tartalmazza a különböző bombával kapcsolatos események bejelentését. Ilyen a bomba elejtése, felvétele, élesítése, hatástalanítása. Ezen kívül még vissza is számol a bomba felrobbanásáig.

endround.cfg - EndRound announce

Ez a cfg gondoskodik a körök végén megjelenő statisztikáról. Így megjeleníti a legtöbbet sebző, a legtöbb pontot elérő játékosok nevét, mindemellett foglalkozik még néhány részletesebb dologgal, mint pl. találatok, hatékonyság, stb.

firstblood.cfg - First Blood

Ez a script az első találatot elérő ember nevét írja ki egy kedves kis üzenetben.

gresuc.cfg - Grenade Suicide

A Statsme kedvenc dolgai közé tartozik a kisebb - nagyobb bénázások jutalmazása, néhány „pojénos” beszólással. Esetünkben azokat az öngyilkosokat dícséri, akik a gránátot választották evilági életük rövid, de hangos befejezésére.

headshot.cfg - Headshot announcement

Ez is egy üzenetküldő cfg, ezúttal a fejeseket jelzi és egy kellemes hang a „heccsot” szóval nyomatékosítja az esemény súlyát.

kill.cfg - Normalkill announce

Ezt a statisztikát is halála után látja a játékos, ami ezúttal a játékos meggyilkolásáról szolgáltat kimerítő infókat. Pl. fegyver típusa, távolság, találat helye, találat sebzésének mértéke, stb.

knifekill.cfg - Knifekill announce

Egy-egy késes akciót üzenetekkel honoráló script.

lastman.cfg - LastMan

Ez a cfg a játékban lévő T-ket és CT-ket figyeli és, amikor az egyik csapatból már csak egy ember van talpon egy üzenetben próbálja „biztatni” a tovbábbi küzdelemre. Emellett minden játékos halála után kiírja, hogy hány játékos van még adott csapatból.

playername.cfg - Playername

Ez a script azoknak lehet hasznos, akik megunták a CS egyhangú infócsíkját a játékosokról, amikor a célkeresztbe kerül valaki vagy egyszerűen több infót szeretnének adott játékosról. Az infó kéken vagy pirosan villogva jelenik meg (csapattól függően) és ellenfél esetében a nevet, csapattársnál pedig a néven kívül a játékos energiáját, aktuális fegyverét jelzi ki és azt, hogy van-e rajta golyóálló mellény.

roundcount.cfg - Round Counter

Ez a kis script nevéhez híven a lejátszott körök számát írja ki minden egyes kör elején és ezt „Prepare to fight!” hanggal kíséri.

specinfo.cfg - Spectator Info

Ez a fájl pedig a megfigyelt játékosról szolgáltat egy kicsit több infót azzal, hogy kiírja, hogy milyen helyezést foglal el a toplistán.

Scriptcsomag

Ezen az oldalon a Statsme-hez letölthető scriptcsomaggal foglalkozunk. Ezeket a Statsme installálása után a statsme/scriptpacks könyvtárba kell bemásolni.

A scripteket betölteni a scriptpacks.cfg-ben tudjuk a sorok előtti / jelek törlésével, pl.: exec addons/statsme/scriptpacks/adminpack/admin.cfg

A scripteken könyvtáranként és ABC sorrendben haladunk végig.

Megjegyzés: ahol szerepel a „Beállítás” mező, ott a scriptnek testreszabható funkciója van, amit a fájl szerkesztésével határozhatunk meg, adott sort megkeresve.

Adminpack

admin.cfg - megfigyelés közben rúghatunk ki, bannolhatunk, végezhetünk ki megfigyelt játékost

Beállítás:

• localinfo apw „pass” - a „pass” helyére egy saját jelszót kell megadnunk, ami e menü eléréshez szükséges majd; az adminoknak a menü eléréséhez egy setinfo „_sm” „pass” (pass helyére természetesen a meghatározott jelszó) sort kell létrehozniuk cstrike/config.cfg fájljukban

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/adminpack/admin.cfg

afk.cg - a túl hosszú ideig mozdulatlan játékosokat kirúgja a szerverről

Beállítás:

• localinfo mafk 2 - meghatározza, hogy hány körig lehet valaki mozdulatlan (itt 2)

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/adminpack/afk.cfg

hpingkick.cfg - adott átlagping felett kirúgja a játékost

Beállítás:

• localinfo hppw „jelszo” - az itt meghatározott jelszóval adott klienseken nem futtat le ellenőrzést, a jelszót a klienseknek a cstrike/config.cfg-be kell beírniuk egy setinfo „_hppw” „jelszo” sor keretein belül

• localinfo admn ”:wonid1:wonid2:”- az ide beírt wonid-ken nem futtat le ellenőzést, a wonid-k mindkét oldalán egy-egy kettőspontnak kell lennie (jelenleg nem működik), bekapcsolásához töröljük localinfo admn elől a / jelet

• localinfo adip ”:ipcim1:ipcim2:” - az ide beírt IP címeken nem futtat le ellenőzést, az IP-k mindkét oldalán egy-egy kettőspontnak kell lennie, bekapcsolásához töröljük localinfo adip elől a / jelet

• localinfo hpsn „12.345.678” - az itt meghatározott alhálózaton nem futtat le ellenőrzést, ne használj .0-át, csak a hálózat száma szükséges

• localinfo mping 225 - efelett a ping felett rúgja ki a játékost

• localinfo lping 80 - ezalatt a ping alatt nem ellenőrzi a játékost

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/adminpack/hpingkick.cfg

redirect.cfg - ha megtelt a szerver átirányítja az újonnan érkező játékost

Beállítás:

• localinfo mypw „1” - a meghatározott admin jelszóval ellátot játékosokat nem irányítja át, az 1-es helyére beírt jelszót az amdinok cstrike/config.cfg-jében a setinfo „_rr” „jelszo” sorral kell jeleznünk

• localinfo maxppl 19 - meghatározza, hogy hány ember után irányítsa át a szerver a játékosokat

• localinfo myip ” 24.208.57.123:27015” - meghatározza a cél IP címét

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/adminpack/redirect.cfg

Hostage

hospen.cfg - büntetés túsz megölése esetén (befejezi adott kört)

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/hostage/hospen.cfg

hossi.cfg - a túszokkal kapcsolatos eseményeket jelenti be, néhány statisztikai elem mellett

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/hostage/hossi.cfg

Mappack

italy.cfg - az Italy-n egy-egy esemény bejelentése (pl. csikre megölése, rádió felrobbantása)

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/mappack/italy.cfg

mapcycle.cfg - egy hétre előre meghatározható, hogy milyen mapokat szeretnénk az egyes napokon

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/mappack/mapcycle.cfg

nextmap.cfg - a következő mapot jelzi ki szavazás alapján

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/mappack/nextmap.cfg

Miscpack

autorr.cfg - automatikus újraindítás

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/miscpack/autorr.cfg

awplimit.cfg - awp limitálást segíti és jelenti be a csapatok tulajdonában lévő awp-ket

Beállítás: localinfo mawp 1 - egy csapaton belül használható awp-k száma

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/miscpack/awplimit.cfg

damage.cfg - kijelzi az ellenfélen / csapattárson elért sebzéseinket

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/miscpack/damage.cfg

greet.cfg - üdvözli és elköszön a játékostól

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/miscpack/greet.cfg

snapshot.cfg - pillanatképet készít a lelövésekről

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/miscpack/snapshot.cfg

timeinfo.cfg - infót ír ki a jelenlegi időről

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/miscpack/timeinfo.cfg

tmlf.cfg - hátralévő időt írja ki

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/miscpack/tmlf.cfg

vip.cfg - VIP-val kapcsolatos események bejelentése

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/miscpack/vip.cfg

MKpack

killingspree.cfg - sorozatban lelőtt játékosok után címmel tünteti ki a játékost

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/mkpack/killingspree.cfg

multikill.cfg - sorozatban lelőtt játékosok után címmel tünteti ki a játékost

Beállítás:

• sm_monsternum 3 - a monster kill eléréséhez szükséges frag

• sm_monsterfreq 4 - a maximális szünet két frag között monster kill esetében

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/mkpack/multikill.cfg

TKpack

forgivetk.cfg - TK esetén büntetések és megbocsájtás

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/tkpack/forgivetk.cfg

kickdp.cfg - kirúgja a kezdéskor csapattársakat támadókat

Beállítás:

• localinfo kicktime 20 - meghatározza, hogy hány másodpercen belül rúgja ki a csapattárst támadókat

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/tkpack/kickdp.cfg

punishtk.cfg - a TK-kat automatikusan bünteti (a következő kör elején megöli a játékost)

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/tkpack/punishtk.cfg

tdwarn.cfg - figyelmezteti a játékos csapattárs megtámadása esetén

Telepítéshez: exec addons/statsme/scriptpacks/tkpack/tdwarn.cfg

Tippek, trükkök

A Top 15 helytelen kijelzése a 2.7.1-es és a 2.8.0-ás (beta 7) verziók alatt egyaránt jelentkező hiba. Erre a megoldás egyszerű.

A probléma abban gyökerezik, hogy a CS html alapúvá vált különböző szövegek kijelzése esetén, így az eddigi sorokból néhány használhatatlanná vált, mert összekeveredtek a sorok.

A javítást a statsme.cfg-ben tehetjük meg a következő rész kicserélésével:

/ / Format of top15

sm_ranktitle „Top 15”

sm_rankhead ”# nick kills/deaths hits/shots/hs. eff. acc.”

sm_rankbody ”{rk.id}. {rk.name}{rk.txt} {rk.kills}/{rk.deaths} {rk.hits}/{rk.shots}/{rk.hs} {rk.eff} {rk.acc}”

A helyes változat a következő:

/ / Format of top15

sm_ranktitle „Top 15<br>”

sm_rankhead ”# nick kills/deaths hits/shots/hs. eff. acc.<br>”

sm_rankbody ”{rk.id}. {rk.name}{rk.txt} {rk.kills}/{rk.deaths} {rk.hits}/{rk.shots}/{rk.hs} {rk.eff} {rk.acc}<br>”

 
SÜN!

 

 

A hét videója:
Az emberi butaságnak nincs határa

 

Szólj hozzá

 
 
 
 
Indulás: 2007-07-13
 

 
Saját oldalak
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?